Wiceprezes Poczty Polskiej: w naszej strategii chcemy położyć nacisk na rozwój usług kurierskich

2021-05-31, 17:28

Wiceprezes Poczty Polskiej: w naszej strategii chcemy położyć nacisk na rozwój usług kurierskich
Zdjęcie ilustracyjne.Foto: Shutterstock

Podczas pandemii znacznie rozwinął się handel internetowy, a tym samym wzrosła ilość dostarczanych paczek, co wpłynęło również na działalność Poczty Polskiej - mówił w Programie 1 Polskiego Radia Andrzej Bodziony, wiceprezes spółki.

- W naszej strategii na lata 2021-2023 chcemy położyć nacisk na rozwój usług kurierskich - powiedział gość radiowej Jedynki.

Powiązany Artykuł

shutterstock poczta polska 1200.jpg
W II kwartale 2021 roku ruszy przetarg na nowoczesne maszyny sortujące paczki dla Poczty Polskiej

Jak dodał - Poczta Polska jest gotowa do rywalizacji rynkowej w tym sektorze usług. Ma podpisane umowy m.in. z Amazonem i Allegro. 

- Poczta stawia na multikanałowość dostaw -zaznaczył Andrzej Bodziony.

Posłuchaj

O strategii i planach Poczty Polskiej - mowił w Programie 1 Polskiego Radia wiceprezes spółki Andrzej Bodziony. Rozmawiał Błażej Prośniewski. 5:16
+
Dodaj do playlisty

  

- Proponujemy dostawę kurierską, odbiór w punkcie pocztowym, jak też w naszych automatach - dodał gość.

Obecnie Poczta Polska posiad 14300 punktóww odbioru przesyłek zakupowych, na które składają się nie tylko paczkomaty, a pod koniec tego roku takich punktów ma być ponad 15 tys. - poinformował rozmówca.

Jak powiedział - w ciągu najbliższych 2 lat spółka planuje postawić ponad 2 tys. paczkomatów, których obecnie ma około 200.

Program 1 Polskiego Radia, PR24, akg

Polecane

Wróć do strony głównej