Przybywa punktów odbioru przesyłek. Poczta Polska rozwija sieć i negocjuje z globalnymi partnerami

Poczta Polska udostępnia klientom już 15 tys. punktów odbioru przesyłek - poinformowała spółka. Dodano, że do końca 2022 roku liczba punktów odbioru przekroczy 20 tys.

2021-06-23, 17:28

Przybywa punktów odbioru przesyłek. Poczta Polska rozwija sieć i negocjuje z globalnymi partnerami
Placówki pocztowe będą czynne w Wigilię Bożego Narodzenia do godziny 13, a w Sylwestra do godziny 14.Foto: Karolis Kavolelis/ Shutterstock

Jak podano - Poczta Polska konsekwentnie rozbudowuje sieć Odbiór w Punkcie, do której - oprócz kilku tysięcy własnych placówek pocztowych, automatów pocztowych - należą także punkty odbioru przesyłek w znanych i lubianych przez konsumentów sieciach partnerskich.

Dodano, że operator posiada już największą w kraju sieć, do której należą zarówno placówki i automaty pocztowe, jak również sklepy: Żabka, ABC, Lewiatan, Delikatesy Centrum, Biedronka, stacje paliw Orlen oraz kioski RUCH.

- Sukcesywnie rozwijamy naszą sieć i prowadzimy rozmowy także z globalnymi partnerami, dzięki którym sieć może być jeszcze bardziej rozległa. Zgodnie z przyjętą przez Pocztę Polską Strategią na lata 2021-2023 do końca przyszłego roku liczba punktów odbioru przekroczy 20 tys. i w kolejnych latach sukcesywnie będzie wzrastać - powiedział prezes Poczty Polskiej Tomasz Zdzikot.

Powiązany Artykuł

kurier shutter 1200 paulaphoto.jpg
Wiceprezes Poczty Polskiej: w naszej strategii chcemy położyć nacisk na rozwój usług kurierskich

Spółka dodała, że duży wybór i zróżnicowane lokalizacje w całym kraju to gwarancja, że każdy Klient znajdzie dogodny punkt blisko siebie, często w odległości tylko kilku minut pieszo od miejsca pracy czy zamieszkania. Przesyłkę można odebrać podczas załatwiania zakupów w pobliskim sklepie, kiosku, czy przy okazji tankowania paliwa.

REKLAMA

W ramach stale rozwijanej sieci ponad 50% punktów czynnych jest 7 dni w tygodniu. W automatach pocztowych w placówkach i na stacjach Orlen przesyłki można odbierać całodobowo, zaś w sklepach Żabka, w większości, w godzinach 6-23.

Wybór punktu można zatem wygodnie dostosować do własnych preferencji i stylu życia. Na odbiór przesyłki adresat ma aż 7 dni od dnia otrzymania pierwszego powiadomienia sms lub email, w tym czasie otrzymuje on dwa powiadomienia z przypomnieniem o możliwości odbioru.

PR24, akg

Polecane

REKLAMA

Wróć do strony głównej