Przewoźnicy nie zawsze są uczciwi wobec pasażerów

UOKiK sprawdził umowy zawierane przez linie lotnicze, przewoźników kolejowych i wypożyczalnie samochodów. Znalazł 183 zapisów sprzecznych z obowiązującymi przepisami.

2012-05-22, 14:15

Przewoźnicy nie zawsze są uczciwi wobec pasażerów
. Foto: Glow Images/East News

Posłuchaj

Relacja IAR
+
Dodaj do playlisty

Jak mówi szefowa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów Małgorzata Krasnodębska - Tomkiel, przykładem może być regulamin jednego z przewoźników kolejowych.

Zastrzeżenia budziły też zapisy w regulaminach kontrolowanych linii lotniczych. Jak mówi Dorota Karczewska z Urzędu, linie nie chcą ponosić odpowiedzialności za tak zwane straty moralne.
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów po kontroli prowadzi 18 postępowań w sprawie sprzecznych z prawem klauzul.

Polecane

REKLAMA

Wróć do strony głównej