nc plus zwalnia za "lubienie" na Facebooku negatywnych wpisów o firmie
Dwie osoby zostały zwolnione, a jedna upomniana, za popieranie na portalach społecznościowych krytyki wobec nowej oferty nc+ - pisze portal wirtualne media.
2013-04-02, 08:53
Umowę rozwiązano z dwoma pracownikami call center. Powodem zwolnienia było polubienie na Facebooku artykułów mówiących o negatywnej reakcji na ofertę platformy nc+. Trzeci konsultant został upomniany.
Portal wirtualnemedia donosi, że 29-letni Michał, który pracował od czterech lat w call center platformy n, zamieścił na swoim facebookowym profilu link do artykułu, który w sposób krytyczny opisuje nową ofertę cn+. Podobny artykuł skomentował także słowami: „Ciekawe, ilu odejdzie, zanim pójdą po rozum do głowy”.
„Gazeta Wyborcza” także pisała o sprawie. Informowała, że dyrektor biura pokazał swojemu pracownikowi wydruki z jego wpisami i oskarżył o robienie czarnego PR firmy oraz nie utożsamianiem się z nią. Nc+ nie skomentowało sprawy.
Zaprezentowana 21 marca oferta nc+ obejmuje 130 kanałów, w tym 50 nadawanych w jakości HD oraz składa się z sześciu pakietów w cenach 39 zł, 59 zł, 79 zł, 99 zł, 119 zł i 199 zł miesięcznie.
REKLAMA
Ofertę szybko zaczęli masowo krytykować abonenci n i Cyfry+, wytykając jej wysokie ceny, oraz brak odpowiednich informacji ze strony operatora.
wirtualnemedia.pl, ab
REKLAMA