Po co szefowie Facebooka tak często przyjeżdżają do Polski?
- Polska jest dla nas najbardziej rozwijającym się rynkiem w Europie środkowo-wschodniej - powiedziała w Gdańsku wiceszef firmy Facebook Carolyn Everson.
2013-06-13, 09:07
To impreza z udziałem kilkuset osób, liderów biznesu i marketingu z Polski i zagranicy, której celem jest prezentacja najnowszych trendów w zarządzaniu i marketingu.
- W Polsce jest 11 milionów użytkowników Facebooka, z czego trzy czwarte korzysta z niego codziennie. Połowa Polaków ma dostęp Facebooka na urządzeniach mobilnych. Macie naprawdę ogromne możliwości - mówiła Everson, która jest szefową zespołu odpowiadającego za globalne rozwiązania marketingowe dla najważniejszych strategicznych klientów FC oraz globalnych agencji współpracujących z serwisem. Sprawuje również nadzór nad strategią medialną, sprzedażą reklam i zarządzaniem projektami marketingowymi realizowanymi na Facebooku. Jest to jej pierwsza wizyta w Polsce.
Podkreśliła, że Facebook jest bardzo skutecznym narzędziem do rozwoju biznesu. Jako przykład podała historię dwóch polskich kobiet - Małgorzaty i Magdaleny - które po podróży do Mediolanu zapragnęły sprzedawać włoskie buty w Polsce. - Dziś dzięki Facebookowi mają już 12 tysięcy klientów - dodała wiceszefowa Facebooka.
Władze Facebook zaskakująco często pojawiają się w Polsce. Pod koniec maja Warszawę odwiedził Mark Zuckerberg.