Mniej chętnych niż biletów
Rynek biletów na wydarzenia sportowe i muzyczne szybko rośnie, ale w tym roku podaż przekracza popyt - informuje"Puls Biznesu".
2014-06-05, 09:09
Sezon wakacyjnych imprez na świeżym powietrzu właśnie się rozkręca: za kilka dni startuje Orange Warsaw Festival, za niespełna miesiąc - gdyński Opener, a w ciągu najbliższych miesięcy na tysiącach imprez w całym kraju za mniejsze lub większe pieniądze będą bawić się miliony Polaków.
Za dużo imprez
Okazuje się jednak, że imprez przybywa szybciej niż ich uczestników. - Imprez jest zdecydowanie więcej niż w tym samym okresie ubiegłego roku. Liczba sprzedanych biletów natomiast wygląda podobnie, rozkładając się na znacznie więcej eventów - mówi Marcin Matuszewski, prezes eBilet.pl, jednego z największych dystrybutorów biletów w Polsce.
Spółka szacuje, że rynek biletowanych imprez w Polsce jest już wart ponad 0,5 mld zł, z czego około 45 proc. to zasługa wydarzeń sportowych, 35 proc. - muzycznych, a 20 proc. - innych wydarzeń kulturalnych.
PAP, abo
REKLAMA