Coraz więcej sklepów spożywczych w internecie
Na zakupy spożywcze w internecie Polak wydaje miesięcznie średnio 70 zł - informuje "Gazeta Wyborcza".
2014-07-04, 08:10
Jak wynika z badania firmy Gemius, liczba internautów robiących zakupy spożywcze w sieci cały czas rośnie. Dwa lata temu było to 8 proc. wszystkich internautów, rok temu - 13, a obecnie już 25 proc.
Handel: Prawdziwy boom na żywność kupowaną w sieci >>>
Polacy najchętniej kupują w e-sklepach marek kojarzonych z artykułami spożywczymi: Alma, Tesco czy Piotr i Paweł.
Biedronka i Lidl uruchomią e-sklepy? Internetowa rewolucja w handlu >>>
Małgorzata Cieloch z UOKiK o kupowaniu przez internet.
REKLAMA
Źródło: TVN CNBC/x-news
PAP, awi
REKLAMA