Centra handlowe walczą o powrót klientów. Zaczął się przedświąteczny boom
Galerie coraz częściej organizują specjalne wydarzenia i akcje marketingowe. To dlatego, że liczba odwiedzających spada - informuje "Rzeczpospolita".
2014-12-09, 09:47
Czasy tłoku w centrach handlowych powoli przechodzą do przeszłości, a właściciele czy zarządcy takich obiektów muszą się solidnie napracować, aby przyciągnąć klientów.
Wzrost liczby klientów przed świętami
Z badania FootFall Index przygotowywanego przez firmę Experian wynika, że po wynikach listopada w tym roku liczba wizyt w centrach handlowych spadła o 5 proc. Wynik i tak jest lepszy niż na początku roku - w kwietniu czy maju spadki sięgały 10 proc.
Jak zaznacza firma, trend wzrostowy trwa od drugiej połowy listopada, dzięki czemu strata skumulowana spadła, jednak za wcześnie na optymizm.
Hipermarkety w odwrocie. Przyszłość to sklepy małopowierzchniowe >>>
Centrów jest już ok. 430, a konkurencja między nimi będzie coraz ostrzejsza.
Polski handel czeka na przedświąteczny boom.
REKLAMA
Źródło: Newseria
PAP, awi
REKLAMA