Polski rynek produktów dla zwierząt domowych w tym roku urośnie o 5 proc.
Rośnie sprzedaż żywności dla pupili. Coraz więcej wydajemy na nią w sieci – donosi "Rzeczpospolita".
2015-11-12, 08:34
Polski rynek produktów dla zwierząt domowych zwiększy się w tym roku o niemal 5 proc., do 2,3 mld zł - szacuje firma badawcza Euromonitor International.
W sieci Polacy kupują coraz więcej karmy specjalistycznej (z wyższej półki cenowej, np. przeznaczonej dla konkretnej rasy). Branża szacuje, że w tym roku wydamy na nią w sumie 500 mln zł, o 15 proc. więcej niż przed rokiem.
W sieci taniej
Polacy kupują coraz chętniej w internecie ze względu na wygodę i niższe ceny. Dystrybutorzy przyznają, że marże, które uzyskują z e-handlu, nie są wysokie. Jednak przy odpowiedniej skali obrotów biznes może być opłacalny.
PAP, awi
REKLAMA