Eksport za ocean. Cel to Kanada i Japonia
Polskie zakłady mięsne chcą zawojować rynek japoński i kanadyjski. Chcemy sprzedawać przede wszystkim wieprzowinę - czytamy w "Naszym Dzienniku".
2016-01-21, 07:29
Gazeta pisze, że w tym celu Związek "Polskie Mięso" zainaugurował kampanię promocyjną pod hasłem "Rozsmakuj się w Europie - Let's Meat". Nasi przedsiębiorcy będą się starali przekonać handlowców i konsumentów z Japonii i Kanady, że polska wieprzowina to najlepsze mięso, produkowane i przerabiane przy zastosowaniu surowych norm jakości.
- Japonia to bardzo dobry rynek, który utraciliśmy po wybuchu Afrykańskiego Pomoru Świń i teraz chcemy o niego zawalczyć. Nie możemy więc dać Japończykom o sobie zapomnieć - mówi "Naszemu Dziennikowi" prezes Związku "Polskie Mięso" Witold Choiński. Jak dodaje, na rynku kanadyjskim, który nie zamknął przed nami swojego rynku, chcemy zwiększyć polską obecność.
IAR, abo
REKLAMA