Jak Polska promuje się za granicą
Dyplomacja ekonomiczna ma być priorytetem. "Puls Biznesu" pisze, że resort rozwoju przygotuje specjalną ustawę i powoła Agencję Promocji Gospodarki, która zadba o wizerunek Polski.
2016-03-25, 07:23
Jak czytamy w gazecie, polskie produkty są słabo rozpoznawalne, a sama Polska uznawana za niezbyt atrakcyjną do inwestowania. Władze uważają, że wynika to z braku informacji o naszym kraju, dlatego teraz czas to zmienić. Ma w tym pomóc utworzenie Agencji Promocji Gospodarki na bazie Polskiej Agencji Informacji i Inwestycji Zagranicznych oraz Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Zostanie przyjęta odpowiednia ustawa, gdzie znajdą się dokładne zapisy dotyczące instytucji, zakresów ich działania i trybu współpracy. Agencja dysponowałaby budżetem 200 - 250 milionów złotych, czyli 20 razy większym niż budżet Polskiej Agencji Informacji i Inwestycji Zagranicznych. Będą prowadzone też misje gospodarcze.
IAR, abo
REKLAMA