Chcą zrobić konto idealne. Uda się?
To ma być największe badanie opinii na temat usług bankowych. Comperia.pl zainicjowała akcję Miliony Polaków.
2016-05-09, 11:38
Posłuchaj
Do kampanii włączył się Związek Banków Polskich, który zadba o to, aby opinie klientów zostały wysłuchane przez środowisko bankowe.
Czego chce klient?
- Chcemy zdobyć informację, jak ma wyglądać idealne konto. Co takie konto mogłoby zawierać? Jeśli ma być płatne, to jakie usługi mają być odpłatne, co powinno być bezpłatne? Chcemy wiedzieć jakie konta obecnie klienci posiadają. Chcemy wyjść ze wspólną rekomendacją wraz ze Związkiem Banków Polskich w kierunku banków, aby powstało konto idealne - mówi Karol Wilczko, wiceprezes Comperia.pl.
Poznaj swoje potrzeby
Akcja ma też edukować, bo nie zawsze wiemy, jakie dodatkowe usługi są nam oferowane w ramach konta bankowego.
- Prowadzenie konta, karta bankomatowa i przelewy to są podstawowe usługi, z których korzystamy. Pewnie dużej rzeszy klientów ważną usługą jest moneyback, czyli zwroty za kupno kartą, dodatkowe ubezpieczenia, czy programy lojalnościowe – wylicza gość.
Za co chcemy płacić?
Akcja ma też zminimalizować skutki podatku bankowego.
REKLAMA
- Nie zrealizowały się najbardziej negatywne scenariusze, które mówiły, że opłaty bankowe pójdą mocno do góry. Oczywiście opłaty za niektóre usługi są wyższe – dodaje ekspert.
Wg Comperia.pl, 16 spośród 27 największych banków oferuje bezpłatne prowadzenie konta, natomiast w 9 kolejnych rachunek może być darmowy po spełnieniu określonych warunków. Badanie jest przeprowadzane na stronie www.miliony-polakow.pl.
Karolina Mózgowiec, abo
REKLAMA