Koniec awarii w ING Banku

2018-11-30, 11:28

Koniec awarii w ING Banku
Zdjęcie ilustracyjne. Foto: shutterstock.com/ Jacob Lund

Do późnego wieczora trwała w czwartek awaria w ING Banku Śląskim. Klienci nie mieli dostępu m.in. do systemu internetowego i aplikacji mobilnej. Występowały również problemy z płatnością kartą, wypłatą gotówki z bankomatów, a także z działaniem infolinii.

Do późnego wieczora trwała w czwartek awaria w ING Banku Śląskim; klienci nie mieli dostępu m.in. do systemu internetowego i aplikacji mobilnej. Występowały również problemy z płatnością kartą, wypłatą gotówki z bankomatów, a także z działaniem infolinii.

Bank na swojej stronie internetowej sukcesywnie informował o postępach w przywracaniu usług. Obecnie wszystkie systemy i usługi banku działają prawidłowo, w tym bankowość internetowa Moje ING i aplikacja mobilna Moje ING mobile.

ING poinformowało, że będzie zwracać opłaty za korzystanie z obcych bankomatów w dniu wystąpienia awarii oraz priorytetowo rozpatrywać reklamacje z nią związane.

W związku z awarią mogą występować opóźnienia w rozliczaniu niektórych transakcji i płatności wykonanych w czwartek.

NRG, PAP, md

Polecane

Wróć do strony głównej