Wybrano najcenniejsze polskie marki

Orlen po raz czwarty z rzędu zdobył miano najcenniejszej polskiej marki.

2010-12-02, 09:07

Wybrano najcenniejsze polskie marki
. Foto: fot. materiały prasowe PKN Orlen

Posłuchaj

Wybrano najcenniejsze polskie marki
+
Dodaj do playlisty

W rankingu "Rzeczpospolitej" za płockim koncernem na podium znalazły się PKO BP i PZU. Wartość marek tych trzech firm wzrosła od ubiegłego roku średnio o 7 proc. Łącznie sięga już 10,3 mld zł. Suma wartości wszystkich 330 z w zestawieniu to już 61 mld zł. To wzrost o 5 proc więcej niż przed rokiem.

Przyrost cieszy, ale to jest on wyraźnie mniejszy niż w poprzednich latach. Wtedy skoki liczono w dwucyfrowych liczbach.

Oto pierwsza dziesiątka polskich marek o największej wartości:

1. Orlen
2. PKO Bank Polski
3. PZU
4. Telekomunikacja Polska
5. Era
6. Biedronka
7. TVN
8. Bank Pekao
9. Plus
10. Bank BPH

tk

Polecane

Wróć do strony głównej