Wybrano najcenniejsze polskie marki
Orlen po raz czwarty z rzędu zdobył miano najcenniejszej polskiej marki.
2010-12-02, 09:07
Posłuchaj
Wybrano najcenniejsze polskie marki
Dodaj do playlisty
W rankingu "Rzeczpospolitej" za płockim koncernem na podium znalazły się PKO BP i PZU. Wartość marek tych trzech firm wzrosła od ubiegłego roku średnio o 7 proc. Łącznie sięga już 10,3 mld zł. Suma wartości wszystkich 330 z w zestawieniu to już 61 mld zł. To wzrost o 5 proc więcej niż przed rokiem.
Przyrost cieszy, ale to jest on wyraźnie mniejszy niż w poprzednich latach. Wtedy skoki liczono w dwucyfrowych liczbach.
Oto pierwsza dziesiątka polskich marek o największej wartości:
1. Orlen
2. PKO Bank Polski
3. PZU
4. Telekomunikacja Polska
5. Era
6. Biedronka
7. TVN
8. Bank Pekao
9. Plus
10. Bank BPH
tk
REKLAMA