Heyah będzie kusić nowych klientów
Polska Telefonia Cyfrowa (PTC), operator sieci komórkowej T-Mobile, liczy, że jej druga marka komórkowa Heyah zdobędzie w 2012 roku ponad 1 mln klientów netto.
2012-03-06, 08:38
W realizacji tego planu ma pomóc odświeżenie marki i zaoferowanie aplikacji komunikatora Freeyah - poinformował Grzegorz Bors, członek zarządu ds. marketingu PTC.
"Heyah w 2012 roku chce pozyskać netto, czyli zwiększyć bazę swoich klientów, o ponad jeden milion" - powiedział Bors, ale nie powiedział do jakiego poziomu.
REKLAMA
"Obecnie jest to praktycznie plus minus parę procent tyle samo co TakTak" - powiedział prezes Miroslav Rakowski odpowiadając na pytanie ile klientów liczy obecnie sieć pre-paidowa Heyah.
PTC odświeża swoją młodzieżową markę pre-paidową Heyah i wprowadza od poniedziałku nową ofertę transmisji danych w sieci Heyah wraz z aplikacją Freeyah na smartfony stworzoną wspólnie z firmą Ascomp. Komunikator Freeyah będzie dostępny także dla klientów innych sieci komórkowych poprzez Android Market oraz AppStore.
REKLAMA