Klienci Getin Banku też szykują pozew zbiorowy

2012-08-10, 13:20

Klienci Getin Banku też szykują pozew zbiorowy
Getin Bank. Foto: zrzut z ekranu

Miało być bezpiecznie i zyskownie… a wyszło jak zawsze . Do grona niezadowolonych dołączyli klienci Getin Banku.

-  Z wpłaconych 30 tys. zł zostało mi jedynie 20 tys. zł – cytuje nabywcę produktu Kwartalny Profit Gazeta.pl.

Produkt jest oferowany przez Getin Bank wraz z towarzystwem ubezpieczeniowym Open Life TU Życie. Działa jak ubezpieczenie na życie i do życie, a jego horyzont inwestycyjny to 10 lat. Jest sprzedawany jako atrakcyjna alternatywa dla coraz niżej oprocentowanych lokat. Szczególnie polecany na krótkookresową zyskowną inwestycję. Oczywiście bank oferuje produkt pod nadzorem Komisji Nadzoru Finansowego.

Jak możliwe są tak duże straty?

- Okazało się, że Open Life, który dysponował moimi pieniędzmi, przez pół roku pobierał ponad 1500 zł miesięcznie - tłumaczy klient cytowany przez gazetę.pl.

Wszystko zgodnie z umową podpisaną z klientem. Bank tłumaczy, że ta opłata wynika z tabeli opłat i limitów.

Remigiusz Stanisławek, ekonomista podkreśla, że rzadko zdarza się tak skomplikowana umowa. W praktyce mało, który klient ma szansę przebrnąć przez nią i zauważyć wszystkie haczyki, które umieszcza w nim instytucja finansowa.
Rozgoryczonym klientom nie pozostaje nic innego jak pozwać sprzedawcę. Szykuje się kolejny pozew zbiorowy.  

Polecane

Wróć do strony głównej