Klienci Alior Banku oburzeni… jak za króla Ćwieczka

Alior Bank wymaga od swoich klientów, żeby osobiście anonsowali w oddziale banku chęć wypłaty większej kwot z konta walutowego pisze „Gazeta Wyborcza”.

2013-08-26, 14:54

Klienci Alior Banku oburzeni… jak za króla Ćwieczka
Logo Alior Banku. Foto: aliorbank.pl

Alior Bank kreuje swój wizerunek na nowoczesną instytucję finansową. Nie dziwi zatem oburzenie klientów, którzy aby skorzystać ze swoich pieniędzy muszą o tym uprzedzić osobiście bank z dwudniowym wyprzedzeniem.

Gazeta Wyborcza opisuje sprawę Pana Mariusza, który w Alior Banku ma swoje konto walutowe. Chciał on wypłacić znaczną kwotę w obcej walucie. Dowiedział się, że nie może zrobić tego przez Internet, jak większość operacji finansowych w dobie bankowości internetowej. - Powiedziano mi, że jedyna możliwość awizowania wypłaty to wizyta osobista w oddziale co najmniej dwa dni wcześniej - i to w tym samym oddziale, w którym chce się dokonać wypłaty, nie w obojętnie jakim! - to szczęka mi opadła - pisze cytowany przez "Gazetę Wyborczą" pan Mariusz.

Jego informacje potwierdza rzecznik Alior Banku Julian Krzyżanowski. - Rzeczywiście, obecnie w Alior Banku nie ma możliwości notyfikacji wypłaty większej kwoty gotówki za pośrednictwem systemu transakcyjnego lub infolinii - mówi "Gazecie Wyborczej" rzecznik banku.

abo

REKLAMA

Polecane

REKLAMA

Wróć do strony głównej