X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem
more_horiz
Gospodarka

"Pieniądz nie śpi" Czym jest crowdsourcing?

Ostatnia aktualizacja: 07.06.2019 08:29
Nowe technologie zmieniają proces poszukiwania pracowników przez firmy. Obecnie coraz więcej przedsiębiorstw sięga po crowdsourcing. Czym jest?
Audio
  • Czym jest crowdsourcing? (Aleksandra Tycner/Naczelna Redakcja Gospodarcza)
Zdjęcie ilustracyjne
Zdjęcie ilustracyjneFoto: Tero Vesalainen/Shutterstock.com

Marek Strojkowski z węgierskiego startupu TalentUno wyjaśnia, że crowdsourcing to właściwie odmiana outsourcingu - z tym że tutaj zadania nie są zlecane zewnętrznej firmie, ale szerokiej, niezidentyfikowanej grupie osób - najczęściej internautów, korzystających z sieciowej platformy wymiany myśli. Jak dodaje, crowdsourcing można zastosować praktycznie w każdej dziedzinie życia, czego przykładem są takie serwisy internetowe jak AirBnB (miejsca noclegowe) czy Udemy (serwis z kursami, udostępnianymi przez internautów).

Ekspert podkreśla, że crowdsourcing dobrze sprawdza się na przykład w procesie rekrutacji, bo firmy mogą dotrzeć do większej liczby potencjalnych kandydatów.

- Rezultatem jest powstanie platformy internetowej, która ułatwia komunikację, przyspiesza proces rekrutacji. Dzięki temu kandydaci są znajdowani szybciej, docieramy do kandydatów pasywnych, o których pracodawcy nie wiedzą - mówi.

Naczelna Redakcja Gospodarcza, Jedynka, Aleksandra Tycner, md

Zobacz więcej na temat: crowdsourcing praca
Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak