PolskiBus.com w natarciu: nowe połączenia i marka premium
Nowe linie, nowe miasta, nowe połączenia o podwyższonym standardzie. Ogólnopolski przewoźnik – PolskiBus.com, będący od 2011 roku na rynku, poszerza swoją ofertę.
2015-09-15, 10:57
Posłuchaj
- To, co dzisiaj mamy do zaoferowania, to wprowadzenie nowej usługi: PolskiBusGold na linii do Krakowa i Wrocławia. Pierwsze kursy nowych autokarów o podwyższonym standardzie, z nowym, ulepszonym cateringiem, z jeszcze bardziej wygodnymi siedzeniami, odbędą się 21 września – mówi Piotr Bezulski, dyrektor zarządzający w firmie PolskiBus.com.
Nowe połączenia
Kolejne nowości to 8 nowych linii.
- Autokary ruszą na trasę 1 października – zapowiada gość radiowej Jedynki. – W tej chwili obsługujemy 40 polskich miast i 7 europejskich stolic. Te miejscowości (do których kursować będą nowe linie – przyp. red.) to: Augustów, Biała Podlaska, Elbląg, Kalisz, Łomża, Mława, Ostrów Wielkopolski, Ostrołęka, Płock, Piotrków Trybunalski, Siedlce, Skarżysko-Kamienna, Suwałki, Sandomierz, Sieradz, Tarnobrzeg i Włocławek – dodaje.
Do obsługi nowych linii PolskiBus.com zatrudni kolejnych pracowników.
REKLAMA
- W tej chwili zatrudniamy ponad 800 osób i jesteśmy w trakcie rekrutacji kolejnych 100 kierowców do obsługi nowych połączeń – zaznacza Piotr Bezulski.
Rewolucja w transporcie autobusowym
Według gościa radiowej Jedynki obecnie dokonuje się rewolucja w autobusowym transporcie publicznym.
- Od początku jesteśmy rewolucjonistami, bo kiedy w 2011 roku wprowadzaliśmy autokary, które mają skórzane siedzenia, Internet na pokładzie, gniazdka pod fotelami, to była absolutna nowość. Teraz wszyscy to mają. Obecnie wychodzimy z czymś więcej, czyli jeszcze więcej komfortu, nowy ulepszony catering. Chcielibyśmy, żeby nasi pasażerowie poczuli się jak na pokładzie ekskluzywnej linii lotniczej. Kierujemy naszą ofertę również do biznesu, do ludzi podróżujących służbowo – mówi Piotr Bezulski.
Konkurencja cenowa
Przewoźnik stara się również być konkurencyjny cenowo.
REKLAMA
- Nasza strategia zakłada, że nawet nasz najdroższy bilet na danym połączeniu był zawsze w niższej cenie niż u konkurencji – podkreśla gość radiowej Jedynki.
W tym roku PolskiBus.com zainwestował łącznie 50 mln zł, z tego 10 mln zł w nowe, luksusowe autokary. Dotąd przewiózł ponad 14 mln pasażerów.
Aleksandra Tycner, awi
Polecane
REKLAMA