Premier League: Chelsea Londyn z nowym sponsorem
200 milionów funtów - tyle w ciągu pięciu lat zarobi Chelsea Londyn na nowej umowie sponsorskiej z firmą Yokohama.
2015-02-27, 18:22
Logo japońskiego producenta opon będzie widniało na koszulkach "The Blues" od początku następnego sezonu do czerwca 2020 roku.
W porównaniu z poprzednim kontraktem, łączącym 4-krotnego mistrza Anglii z Samsungiem, jest to kwota ponad dwukrotnie wyższa. W historii Premier League tylko Manchester United podpisał kontrakt gwarantujący większe wpływy z tytułu reklamy na strojach.
Menedżer Chelsea Jose Mourinho wierzy, że taki zastrzyk gotówki pomoże zrealizować ambitne plany transferowe i że będzie mógł sprowadzić latem choćby obrońcę Realu Madryt Raphaela Varane’a, który jest celem numer 1 ekipy ze Stamford Bridge.
Chelsea ma nowego sponsora, więcej dostaje tylko Manchester, starczy na zakup Varane'a?
REKLAMA
/Foto Olimpik/x-news
man, x-news
REKLAMA