"PB": marmury już są, ale brakuje kindersztuby

Polskim bankom daleko do zachodnich standardów - wynika z raportu, do którego dotarł "Puls Biznesu".

2010-02-24, 06:37

"PB": marmury już są, ale brakuje kindersztuby

Wysłannicy międzynarodowej firmy Dive Group odwiedzili 100 oddziałów 20 banków w największych miastach Polski.

100 procent to pożądany standard usług bankowych. "Puls Bieznesu" podkreśla, że nawet najlepszym sporo do niego brakuje. Średnia ze sprawdzonych banków to 77 %.
Najlepsze wyniki osiągnęły banki BZ WBK i BOŚ z 86 procentami. Na drugim miejscu z wynikiem 85 % Raiffeisen Bank i CitiHandlowy. O 1 % mniej przyznano Nordei. Jak pisze "Puls Biznesu" - marmury w polskich bankach już są, brakuje za to przede wszystkim kompetencji i kindersztuby.

Klienci najbardziej narzekali na czas oczekiwania i sposób zakończenia rozmowy z petentami. Chwalili natomiast czystość banku, wygląd pracowników i ich stanowiska pracy.
Więcej w "Pulsie Biznesu"

pm, Informacyjna Agencja Radiowa (IAR)

REKLAMA

Polecane

REKLAMA

Wróć do strony głównej