X
Szanowny Użytkowniku
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi przetwarzania danych osobowych w Portalu PolskieRadio.pl
1.Administratorem Danych jest Polskie Radio S.A. z siedzibą w Warszawie, al. Niepodległości 77/85, 00-977 Warszawa.
2.W sprawach związanych z Pani/a danymi należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, e-mail: iod@polskieradio.pl, tel. 22 645 34 03.
3.Dane osobowe będą przetwarzane w celach marketingowych na podstawie zgody.
4.Dane osobowe mogą być udostępniane wyłącznie w celu prawidłowej realizacji usług określonych w polityce prywatności.
5.Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowej.
6.Dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dezaktywacji konta, zgodnie z przepisami prawa.
7.Ma Pan/i prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
8.Ma Pan/i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa do cofnięcia zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
9.Przysługuje Pani/u prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
10.Polskie Radio S.A. informuje, że w trakcie przetwarzania danych osobowych nie są podejmowane zautomatyzowane decyzje oraz nie jest stosowane profilowanie.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronach dane osobowe oraz polityka prywatności
Rozumiem
more_horiz
Wiadomości

Wiceminister kultury o Azji Środkowej: tam są niesamowite możliwości inwestowania

Ostatnia aktualizacja: 07.10.2019 16:51
Wiceminister kultury Paweł Lewandowski zachęca przedsiębiorców do ekspansji na nowe rynki. Jak mówił na Kongresie 590 w Jasionce pod Rzeszowem, każdemu wydarzeniu biznesowemu na świecie towarzyszy promocja polskiej kultury.
Wiceminister kultury Paweł Lewandowski
Wiceminister kultury Paweł LewandowskiFoto: PAP/Roman Zawistowski

Polityk przypomniał starania Polski o EXPO 2022 w Łodzi. Jak stwierdził, choć nie zakończyły się one sukcesem, to przyniosły rozwój relacji z państwami, z którymi przez wiele lat kontakty były sporadyczne. Jako przykład wymienił państwa Azji Środkowej - Uzbekistan, Tadżykistan i Kazachstan.

Jasionka Kongres 590 2019 - Leszek Skiba 1200.jpg
Leszek Skiba: państwo musi dostrzegać i wspierać wszystkich przedsiębiorców

- Takie kraje odwiedzałem, spotykałem się z politykami (...) okazuje się, że tam są niesamowite możliwości inwestowania i budowania świadomości Polski w tych krajach. Gorąco zachęcam polskich inwestorów do tego, by w takich nieoczywistych lokalizacjach starali się tworzyć swoje biznesy - powiedział Paweł Lewandowski.

Rola dyplomacji

Podczas dyskusji o promocji polskich firm zagranicą przedsiębiorcy i przedstawiciele państwowych banków zwracali uwagę na potrzebę wzmacniania obecności dyplomatycznej Polski w odległych krajach.

CZYTAJ TAKŻE: Artur Soboń: spółki Skarbu Państwa przynoszą zyski na giełdzie>>>

- Dzisiaj połowa mebli sprzedawanych w Mongolii jest kupowana w Polsce (...) W Mongolii, gdzie ktoś by się zastanawiał co możemy tam sprzedawać. A tam do dzisiaj nie ma placówki dyplomatycznej (...) nie raz wnosiłem do MSZ, by taką placówkę w Mongolii stworzyć, by ułatwiać kontakt z polskim biznesem - powiedział prezes Szynaka-Meble, Jan Szynaka. Przedsiębiorca dodał, że Mongołowie chcący przyjechać do naszego kraju muszą wnioskować o wizę Schengen w czeskiej ambasadzie.

1200_Kwieciński_PAP.jpg
Jerzy Kwieciński: polskie finanse są przygotowane na wszystkie scenariusze

Spójna strategia

Wiceminister Paweł Lewandowski podkreślił również konieczność stworzenia jednej, spójnej strategii promocji marki Polska. Jak zaznaczył, dokument dotyczący zintegrowanej strategii promocji kultury jest "prawie przygotowany" i konsultowany przez poszczególne resorty.

- Ona jest spójna ze Strategią Odpowiedzialnego Rozwoju - zapewnił wiceminister, dodając, że jeden dokument dotyczący promocji Polski poza granicami powinien być obowiązkowy dla wszystkich instytucji. W jego ocenie hasłem, które mogłoby promować nasz kraj jest "kreatywność".

Kongres 590 w Jasionce pod Rzeszowem jest organizowany po raz czwarty, bierze w nim udział ponad 6 tysięcy osób. Polskie Radio jest partnerem radiowym wydarzenia.

pkur

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy, możesz być pierwszy!
aby dodać komentarz
brak