Migracja danych do nowego systemu. PGNiG uspokaja klientów, którzy nie otrzymali faktur w terminie

Spółka PGNiG Obrót Detaliczny przypomniała, że osoby, które nie otrzymały faktur w terminie, nie poniosą żadnych dodatkowych opłat. Chodzi o mieszkańców kilku województw, w których zakończył się proces migracji danych klientów do Centralnego Systemu Bilingowego. To jeden z największych tego typu projektów realizowanych w branży energetycznej w Europie Środkowo-Wschodniej.

2022-06-11, 08:03

Migracja danych do nowego systemu. PGNiG uspokaja klientów, którzy nie otrzymali faktur w terminie
Ілюстрацыйнае фота. . Foto: Solar 760L Foto/Shutterstock

Prezes PGNiG Obrót Detaliczny Henryk Mucha podkreśla, że przeniesienie danych do jednej bazy to duże wyzwanie technologiczne.

Przekonuje, że spółka dokłada starań, by skutki procesu były jak najmniej odczuwalne dla klientów, ale podczas zaplanowanych prac pojawiały się przerwy w dostarczaniu faktur.

Wysyłka zaległych faktur

Na początku tego miesiąca rozpoczęto wysyłkę zaległych rachunków do klientów z województw pomorskiego, kujawsko-pomorskiego, warmińsko-mazurskiego, lubuskiego, dolnośląskiego i wielkopolskiego.

- Te faktury nie wiążą się z wyższą opłatą za gaz. Wszystko pozostaje bez zamian, a ja ze swojej strony pragnę przeprosić wszystkich, którzy nie otrzymali faktur na czas - mówi Henryk Mucha.

REKLAMA

Prezes spółki: to niezbędne zmiany

Dodał, że przeprowadzane zmiany są niezbędne. Jak mówił, pozwalają one zwiększyć wygodę klientów i skrócić czasu ich obsługi. Zwiększą także bezpieczeństwo danych klientów spółki.

Czytaj także:

Henryk Mucha przypomniał, że do tej pory w ramach projektu Centralny System Bilingowy przeniesiono dane ponad 3,5 miliona klientów.

Proces migracji danych wszystkich odbiorców ma potrwać do końca lipca przyszłego roku.

REKLAMA

Posłuchaj

Henryk Mucha o sytuacji klientów z kilku regionów (IAR) 0:28
+
Dodaj do playlisty

ms

Polecane

REKLAMA

Wróć do strony głównej