Migracja danych do nowego systemu. PGNiG uspokaja klientów, którzy nie otrzymali faktur w terminie
Spółka PGNiG Obrót Detaliczny przypomniała, że osoby, które nie otrzymały faktur w terminie, nie poniosą żadnych dodatkowych opłat. Chodzi o mieszkańców kilku województw, w których zakończył się proces migracji danych klientów do Centralnego Systemu Bilingowego. To jeden z największych tego typu projektów realizowanych w branży energetycznej w Europie Środkowo-Wschodniej.
2022-06-11, 08:03
Prezes PGNiG Obrót Detaliczny Henryk Mucha podkreśla, że przeniesienie danych do jednej bazy to duże wyzwanie technologiczne.
Przekonuje, że spółka dokłada starań, by skutki procesu były jak najmniej odczuwalne dla klientów, ale podczas zaplanowanych prac pojawiały się przerwy w dostarczaniu faktur.
Wysyłka zaległych faktur
Na początku tego miesiąca rozpoczęto wysyłkę zaległych rachunków do klientów z województw pomorskiego, kujawsko-pomorskiego, warmińsko-mazurskiego, lubuskiego, dolnośląskiego i wielkopolskiego.
- Te faktury nie wiążą się z wyższą opłatą za gaz. Wszystko pozostaje bez zamian, a ja ze swojej strony pragnę przeprosić wszystkich, którzy nie otrzymali faktur na czas - mówi Henryk Mucha.
REKLAMA
Prezes spółki: to niezbędne zmiany
Dodał, że przeprowadzane zmiany są niezbędne. Jak mówił, pozwalają one zwiększyć wygodę klientów i skrócić czasu ich obsługi. Zwiększą także bezpieczeństwo danych klientów spółki.
- Korzystanie z e-bankowości może być utrudnione. Powodem prace serwisowe
- PGNiG inwestuje w kopalnie ropy i gazu. Złoża będą eksploatowane 20 lat dłużej
Henryk Mucha przypomniał, że do tej pory w ramach projektu Centralny System Bilingowy przeniesiono dane ponad 3,5 miliona klientów.
Proces migracji danych wszystkich odbiorców ma potrwać do końca lipca przyszłego roku.
REKLAMA
Posłuchaj
ms
REKLAMA