Awaria Banku Millenium. Klienci nie mieli dostępu do kont

Bank Millenium przywrócił dostęp do aplikacji mobilnej i konta internetowego. Wcześniej klienci nie mogli zalogować się do swoich kont. Mieli też problem z płatnością Blik.

2024-10-31, 13:25

Awaria Banku Millenium. Klienci nie mieli dostępu do kont
Bank Millenium. Foto: Shutterstock/Kati Lenart

Bank Millenium wydał kilka minut po godzinie 13 następujący komunikat: "Przywróciliśmy pełną dostępność aplikacji mobilnej i serwisu internetowego Millenet". Jednocześnie przeprosił klientów za problemy techniczne.

Kolejna awaria w tym tygodniu

Wcześniej stacja RMF FM powiadomiła o problemach technicznych. "Nie można się zalogować do banku", "aplikacja w telefonie ma komunikat o problemach technicznych", "nie mogę wysłać przelewu" - relacjonowali słuchacze.

"Obecnie mogą występować chwilowe utrudnienia w korzystaniu z aplikacji mobilnej oraz serwisu internetowego Millenet. Pracujemy nad jak najszybszym przywróceniem pełnej dostępności usług. Za wszelkie niedogodności z tym związane przepraszamy" - oświadczył wówczas bank.

Portal rmf24.pl podał, że to jest kolejna awaria w tym tygodniu. Podobne problemy klienci Millenium mieli w poniedziałek.

REKLAMA

Czytaj także:

łl/polskieradio24.pl, RMF FM

Polecane

REKLAMA

Wróć do strony głównej