Super Bowl: reklamy w rekordowej cenie wyprzedane na pniu
Na ponad dwa miesiące przed przyszłorocznym Super Bowl, finałem ligi futbolu amerykańskiego NFL, zostały wyprzedane wszystkie przerwy przeznaczone na reklamy - poinformowała stacja Fox Sports. 30 sekund ma wartość 5,6 mln dol. To rekord tej w branży.
2019-11-26, 15:47
Mecz odbędzie się 2 lutego w Miami, a w przerwie największego w USA wydarzenia sportowo-medialnego wystąpią gwiazdy muzyki pop Jennifer Lopez i Shakira.
W tym roku 30 sekund reklam podczas Super Bowl, który wywołuje wśród Amerykanów prawdziwe szaleństwo, kosztowało 5,3 mln dol.
Powiązany Artykuł

Tom Brady znów to zrobił. Super Bowl dla New England Patriots
W ostatnim finale triumfował w lutym zespół New England Patriots, który na stadionie w Atlancie pokonał Los Angeles Rams 13:3.
Rekordy oglądalności
Z roku na rok wydarzenia te biją rekordy telewizyjnej oglądalności, więc rosną także - i tak już astronomiczne - ceny czasu reklamowego.
Firmy, które wykupiły reklamy na Super Bowl 2020, już chwalą się tym faktem i przygotowują specjalne spoty, które często stają się następnie "kultowymi".
REKLAMA
Finały Super Bowl z lat 2010-2017 to jednocześnie osiem programów telewizyjnych najchętniej oglądanych w historii. Rekordowy był ten z 2015 roku - przed odbiorniki przyciągnął 114,4 mln mieszkańców USA. Ostatni cieszył się mniejszą popularnością - obejrzało go za pośrednictwem telewizji "tylko" 98,2 mln Amerykanów.
dcz
REKLAMA