Zagadka świątecznych ciast w Japonii. Domy towarowe nie wiedzą, dlaczego dostarczono je zniszczone

Japoński operator domów towarowych na zwołanej konferencji prasowej tłumaczył w środę, że nie są w stanie ustalić, dlaczego "ponad 800 świątecznych ciast dotarło do drzwi naszych klientów w różnym stanie zniszczenia". 

2023-12-27, 09:18

Zagadka świątecznych ciast w Japonii. Domy towarowe nie wiedzą, dlaczego dostarczono je zniszczone
Japoński operator domów towarowych Takashimaya przeprasza za dostarczenie świątecznych ciast w różnym stanie zniszczenia. Foto: x/abenypafa_aqua/djpnoku0609/akarimochi_ba

Do wtorkowego wieczora 807 z około 2900 truskawkowych ciast, które japońskie domy towarowe sprzedawały online, zostało dostarczonych klientom z uszkodzeniami. Wielu klientów udostępniło w mediach społecznościowych zdjęcia swoich świątecznych ciast, które dotarły do nich całkowicie zapadnięte lub z truskawkami zsuwającymi się z roztopionej bitej śmietany.

- Zawiedliśmy oczekiwania wielu klientów. Odpowiedzialność spoczywa na naszej firmie - powiedział dyrektor zarządzający Kazuhisa Yokoyama na konferencji prasowej w Tokio, przepraszając za incydent, który wywołał wiele dyskusji w mediach społecznościowych.

Śledztwo ws. dostawy ciast

Ciasta sprzedawane w Japonii przez ekskluzywny dom towarowy zostały wycenione na 5400 jenów (ok. 150 zł). - Dochodzenia przeprowadzone przez obie firmy wykazały, że zarządzanie temperaturą produktów było odpowiednie - oświadczył dyrektor Yokoyama.

Jednocześnie zapowiedział, że Takashimaya nie będzie dalej badać tej sprawy z uwagi na trudności w całkowitym odtworzeniu sytuacji. - W przyszłości wzmocnimy relacje z naszymi partnerami biznesowymi, aby ulepszyć system zarządzania i zapobiec ponownemu wystąpieniu takiej sytuacji - zadeklarował Yokoyama.

REKLAMA


Czytaj także:

PAP/kg

Polecane

REKLAMA

Wróć do strony głównej