Weekend z cyfrowym radiem w Centrum Handlowym Arkadia w Warszawie
W najbliższy weekend, 14-15 listopada, w Centrum Handlowym Arkadia w Warszawie odbędzie się kolejne z serii spotkań poświęconych cyfryzacji radia.
2015-11-13, 09:25
W weekend w specjalnym showroomie Polskiego Radia, ustawionym przy głównym wejściu do CH Arkadia, wszyscy chętni będą mogli przetestować możliwości cyfrowego radia, poznać szczegóły dotyczące procesu cyfryzacji, a także zapoznać się z dostępnymi na polskim rynku radioodbiornikami cyfrowymi (kilka z nich będzie można wygrać w konkursach).
Nadarzy się też okazja, by z bliska poobserwować dziennikarską pracę - relacje na żywo ze studia przy showroomie nadawać będzie cyfrowe Polskie Radio 24.
Wiele atrakcji czeka na słuchaczy Polskiego Radia Dzieciom - jednego z tematycznych programów cyfrowych Polskiego Radia.
W sobotę dzieci będą mogły rozwiązywać zagadki Wojciecha Słupińskiego - antenowego Smoka Adasia (godz. 13-14), wziąć udział w konkursach o tematyce podróżniczej przygotowanych przez Magdalenę i Sergiusza Pinkwartów (godz. 14-16) oraz wraz z Ewą Gorzelak współtworzyć bajkę pt. "Dzień kreatywnego miśka polarnego", w której słowa zastępują kolory (godz. 16-16.30).
REKLAMA
Niewątpliwą atrakcją będzie widowiskowy show Moniki i Kulfona (godz. 16.30-17), a także zagadki przyrodnicze Sowy Mądrej Głowy (godz. 17-18) oraz nagranie własnej wersji ulubionej piosenki, którą dzieci dostaną na płycie na pamiątkę (godz. 15-19).
Natomiast w niedzielę Magda Glapińska zaprosi na artystyczne zabawy z wyobraźnią (godz. 13-14), Zbigniew Kozłowski poprowadzi pełne emocji rodzinne bicie rekordów sportowych (godz. 14-15), a Karina Kunkiewicz kalambury o tematyce bajkowej (godz. 15-16).
Tego dnia, poza ponownym spotkaniem z Moniką i Kulfonem (16-16.30), najmłodszych czeka również występ doktora Vitaminki i zespołu Oreganki, którzy przez wspólną zabawę i śpiewanie zachęcą dzieci i rodziców do zdrowego stylu życia (godz. 16.45-17.30).
Przez cały weekend nie zabraknie też rozmaitych konkursów i warsztatów m.in. dziennikarskich i kreatywnych.
Specjalne showroomy, promujące cyfryzację radia, gościły już w centrach handlowych w Szczecinie i Katowicach. Po Warszawie następnym przystankiem będzie Sky Tower we Wrocławiu.
REKLAMA
Partnerami akcji Polskiego Radia są firmy Hama, Pioneer, Technisat, Onkyo oraz Philips.
Dodatkowe informacje można znaleźć na stronie dabplus.pl.
REKLAMA