Egzamin gimnazjalny 2012. Historia i wos. Arkusze
2012-04-24, 14:00
Egzamin zakończył się o godzinie 10. Zobacz zadania z historii i wiedzy o społeczeństwie.
>>>Egzamin gimnazjalny z historii i wiedzy o społeczeństwie - ARKUSZ<<<
>>>Egzamin gimnazjalny z historii i wiedzy o społeczeństwie - arkusz dla uczniów słabo widzących<<<
>>>Egzamin gimnazjalny z historii i wiedzy o społeczeństwie - arkusz dla uczniów słabo słyszących i uczniów niesłyszących <<<
>>>Egzamin gimnazjalny z historii i wiedzy o społeczeństwie - arkusz dla uczniów z upośledzeniem umysłowym w stopniu lekkim<<<
Odpowiedzi do egzaminu gimnazjalnego z historii i wiedzy o społeczeństwie>>>
Egzamin gimnazjalny 
Egzamin gimnazjalny 2012 z historii i wos>>>
Egzamin gimnazjalny 2012. Zadania z historii "dość trudne">>> 
Zadania z historii i wiedzy o społeczeństwie miały wyłącznie formę  zamkniętą, były zróżnicowane pod względem sprawdzanych wiadomości i  umiejętności, poziomu trudności, a także sposobu udzielania odpowiedzi.  
   Więcej informacji o egzaminach gimnazjalnych 2012>>>   
 W środę gimnazjaliści napiszą egzamin z przedmiotów przyrodniczych    (godz. 9) i matematyki (godz. 10.45). W czwartek zmierzą się z egzaminem    z języka obcego nowożytnego (godz. 9 - poziom podstawowym, godz.  10.45  -  poziom rozszerzony).   
 Przystąpienie do egzaminu jest  warunkiem  ukończenia gimnazjum, ale nie można go nie zdać. Jednak wynik  -    podawany w procentach i centylach*  -  będzie miał decydujące znaczenie w procesie rekrutacji do szkoły   ponadgimnazjalnej. Każdy   zdający otrzyma zaświadczenie o szczegółowych   wynikach swojego   egzaminu. Wyniki egzaminacyjne są ostateczne i nie   mogą być podważone na   drodze sądowej.   
Egzamin gimnazjalny - nowa formuła>>>
 * Wynik centylowy to  odsetek liczby gimnazjalistów   (zaokrąglony do  liczby całkowitej),  którzy uzyskali z danego zakresu   wynik taki sam  lub niższy niż  zdający. Na przykład zdający, którego   wynik centylowy w  zakresie  matematyki wynosi 85, dowie się, że 85 proc.   wszystkich   gimnazjalistów uzyskało za zadania matematyczne wynik taki   sam jak on   lub niższy, a 15 proc. gimnazjalistów uzyskało wynik wyższy.
IAR,CKE,kk