Liga Narodów: biało-czerwoni pod ścianą? "Ambicja nie pozwala, aby ten mecz przegrać"
- Motywacji na pewno nie zabraknie. Gramy po to by wygrać - mówi przed meczem z Włochami bramkarz reprezentacji Polski Wojciech Szczęsny. W niedzielę biało-czerwoni w Chorzowie podejmą zespół Roberto Manciniego i powalczą o pozostanie w dywizji A Ligi Narodów.
2018-10-13, 16:28
Posłuchaj
Bramkarz Wojciech Szczęsny liczy na dobry występ drużyny narodowej (IAR)
Dodaj do playlisty
Po porażce z Portugalią sytuacja podopiecznych Jerzego Brzęczka znacznie się skomplikowała. By zachować byt w dywizji A, reprezentacja Polski musi zdobyć komplet punktów w starciu przeciwko "Azzurrim".
Wojciech Szczęsny odniósł się również do aktualnej formy Krzysztofa Piątka, który zdobył jedną z bramek przeciwko Portugalii.
- Krzysiek Piątek jest w niesamowitym momencie. Wydaje się, że jak dotyka piłki w polu karnym, to kończy się to bramką. Mam nadzieję, że jutro się nie zatrzyma - przyznał golkiper Juventusu.
Po meczu z mistrzami Europy sytuacja biało-czerwonych jest trudna. Polacy podobnie jak Włosi mają po jednym punkcie. Zdecydowanym liderem pozostają podopieczni Fernando Santosa z dorobkiem 6 oczek.
REKLAMA
Brzęczek przyznał, że drużyna która w niedzielę wyjdzie przeciwko Włochom, będzie najsilniejszą.
- Najważniejsze jest wygranie meczu - nie wyobrażam sobie, żeby zawodnicy nie myśleli o zwycięstwie. Drużyna, która dostanie szansę, będzie najsilniejsza - przyznał selekcjoner reprezentacji Polski.
Spotkanie biało-czerwonych przeciwko podopiecznym Roberto Manciniego będzie czwartym pod wodzą nowego selekcjonera Jerzego Brzęczka. Dotychczas zespół byłego opiekuna Wisły Płock zanotował jedną porażkę i dwa remisy.
Reprezentacja Polski mierzyła się już z Włochami w Lidze Narodów podczas starcia w Bolonii. Wtedy biało-czerwoni zremisowali 1:1 po bramce Piotra Zielińskiego.
REKLAMA
W ostatnim spotkaniu podopieczni Jerzego Brzęczka przegrali w Chorzowie z mistrzami Europy Portugalią 2:3.
Początek meczu z Włochami o godzinie 20.45.
(mb), PolskieRadio24.pl, Twitter, IAR
REKLAMA