„Teraz Polska” zapewnia sprzedaż większą o 30 procent

Prestiż, zaufanie i lojalności klientów, rozpoznawalność oraz zwiększenie konkurencyjności firmy i jej oferty, to zdaniem laureatów, najważniejsze korzyści jakie przyniósł ich udział w konkursie i używanie godła „Teraz Polska”. Przed nami 25 edycja konkursu.

2015-01-14, 21:58

„Teraz Polska” zapewnia sprzedaż większą o 30 procent
Znak „Teraz Polska” jest znany na rynku niemieckim, francuskim ale również na rynkach wschodnich – w Rosji i Ukrainie.Foto: Polskie Radio

Posłuchaj

Jakie korzyści przynosi godło "teraz Polska", mówi dyrektor mówi dyrektor Michał Lipiński./Elżbieta Mamos /Naczelna Redakcja Gospodarcza PR SA//.
+
Dodaj do playlisty

– Świętujemy mały jubileusz, mówi dyrektor Michał Lipiński. Informuje, że zgłoszenia będą przyjmowane do 23 stycznia. Przypomina, że w ciągu 25 lat nagrodzono 590 laureatów z ponad 5 tys. uczestników ubiegających się o godło „Teraz Polska”.

Wśród nich były przedsiębiorstwa, instytuty badawcze jak i samorządy. Największą grupę nagrodzonych stanowili przedstawiciele branży spożywczej oraz z firm chemicznych. Ich produkty charakteryzowały się szybką rotacją, masowością oraz skalą produkcji.

Jak wyjaśnia, największy wpływ, jaki na podejmowanie decyzji zakupowych towarów nagrodzonych godłem „Teraz Polska” dotyczy dóbr masowych.

Wartość godła Teraz Polska można mierzyć wielkością sprzedaży towarów, nagrodzonych godłem. Według badań, ten wzrost wynosi w ciągu 12 miesięcy od 5 do 30 procent. – Jak widać, można to przeliczyć na konkretne pieniądze – mówi Michał Lipiński.

REKLAMA

–I nie ma się czego wstydzić. Chcieliśmy aby godło „Teraz Polska” było efektywnym narzędziem marketingowym zwiększającym z jednej strony sprzedaż, z drugiej kreującym markę laureata, mówi Lipiński.

Jak zaznacza, znak „Teraz Polska” jest znany na rynku niemieckim, francuskim ale również na rynkach wschodnich – w Rosji i Ukrainie.

Elżbieta Mamos, jk

REKLAMA

/

Polecane

REKLAMA

Wróć do strony głównej