Polska żywność dzięki platformom e-commerce podbije Chiny?
Internetową sprzedaż polskich produktów spożywczych uruchamiają w Chinach Polacy i Chińczycy. Platforma e-commerce ma obsługiwać ponad 300 mln klientów i promować przede wszystkim szeroko rozumianą polską markę. Na początek właśnie produktów spożywczych.
2015-02-11, 11:08
Posłuchaj
Pomysłodawca przedsięwzięcia, Dariusz Ziemski, prezes firmy Sonal Consulting, podkreśla, że w ofercie dla polskich firm przygotowano kompletną obsługę.
- W ofercie dla polskich producentów żywności mamy kompletną obsługę, czyli pokonanie tych wszystkich barier, z którymi jest trudno sobie radzić z uwagi na odległości, różnice kulturowe i barierę językową. To byłaby forma klastra. Interes jest wspólny dla firm, które są zainteresowane dynamicznym rozwojem – mówi Dariusz Ziemski.
Firmy będą mogły ocenić swoje szanse
Firmy mogą szybko przekonać się, jakie mają szanse na powodzenie, wyjaśnia Dariusz Ziemski.
- Przedstawcie swoją ofertę, my wam rewersem przedstawimy bazowy pakiet marketingowy bez żadnych nakładów finansowych z waszej strony, który pokaże, co w waszej kategorii produktowej dzieje się na tych dwóch platformach, które odwiedza 300 mln chińskich konsumentów. To będzie taki pierwszy test dla nas i aplikujących partnerów, co do tego, czy ich oferta ma szansę się wyróżnić – mówi Dariusz Ziemski.
REKLAMA
Projekt ma ruszyć na przełomie III i IV kwartału tego roku.
Polska jest w czołówce krajów, które uruchamiają takie platformy sprzedaży żywności. Równolegle robią to także: Francja, Nowa Zelandia i Kanada.
Chińczycy kupują polską żywność poprzez sklep internetowy.
REKLAMA
Źrodło: TVP/x-news
Aleksandra Tycner, awi
REKLAMA