Analityk Big Data najseksowniejszym zawodem przyszłości?

O tym, do czego służy big data, jak właściwie korzystać z możliwości które daje oraz o wiodących trendach rynku e-commerce i sprzedażowych narzędziach przyszłości dyskutowali eksperci podczas debaty Polish National Sales Awards i Google Polska "Jak nowe technologie wpływają na sprzedaż".

2015-05-04, 19:21

Analityk Big Data najseksowniejszym zawodem przyszłości?
Elżbieta Pełka, Prezes Polish National Sales Awards. Foto: mat. promocyjne

Debata miała miejsce 28 kwietnia w siedzibie Google Polska w Warszawie. Prowadziła ją Elżbieta Pełka, Prezes Polish National Sales Awards oraz Ernest Bodziuch, dziennikarz ekonomiczny Telewizji Polsat. To kolejne wydarzenie zorganizowane w ramach VII edycji konkursu PNSA, której tematem przewodnim jest hasło „Innowacje w Sprzedaży a obsługa klienta”.

- Misją PNSA jest działanie na rzecz rozwoju przedsiębiorstw poprzez wspieranie działów sprzedaży - mówiła witając zgromadzonych Elżbieta Pełka. - Zgodnie z tym przesłaniem organizujemy kolejną już debatę, która jest platformą wymiany doświadczeń eksperckich oraz stwarza możliwość edukacji i poznania najciekawszych zagadnień związanych z branżą, tym razem z nowymi technologiami. Uczestnicy naszych wydarzeń mają unikatową możliwość pozyskania wiedzy dostępnej do tej pory tylko dla niewielkiego grona wybranych osób. Przypominam, że PNSA to najbardziej prestiżowy konkurs sektora sprzedaży w Polsce, w tym roku uroczyście ogłosiliśmy jego już VII edycję. Zachęcam i zapraszam i do udziału oraz do zdobycia tytułu Super Sprzedawcy - dodała.

Następnie została przeprowadzona prezentacja Google Polska, wsparta narzędziami Google Analitics, która obrazowała światowe trendy e-commerce oraz zachowania konsumenckie w sieci. W prezentacji pokazano w jaki sposób świat wirtualny i rzeczywisty przenikają się i wzajemnie uzupełniają. Klienci w sieci mogą wyszukać już nie tylko interesujące ich produkty o odpowiednich parametrach, ale i sprawdzić dostępność towaru w konkretnej lokalizacji czy też  znaleźć pożądany rozmiar lub kolor. Stąd też zawód sprzedawcy podlega redefinicji. Konieczne jest bardzo mocne spersonalizowanie oferty i dostosowanie jej do konkretnych potrzeb danego konsumenta. W związku z tym możliwości jakie daje big data muszą być odpowiednio wykorzystane, aby przyniosły wymierne korzyści. Analiza, interpretacja i integracja danych pochodzących z różnych źródeł to niełatwe zadanie i wymaga odpowiedniej wiedzy, przygotowania i umiejętności.

mat.promocyjne

REKLAMA

Polecane

REKLAMA

Wróć do strony głównej