Biznesowy savoir-vivre

Etykieta zwykle kojarzy się z nienagannymi manierami, uczciwością oraz szacunkiem. Dr Irena Kamińska-Radomska z The Protocol School of Poland opowiadała w Polskim Radiu 24 w jaki sposób etykieta biznesowa decyduje o karierze zawodowej i czy jest gwarancją sukcesu.

2015-05-17, 17:32

Biznesowy savoir-vivre
Do spotkań z partnerami biznesowymi z innych kręgów kulturowych warto się specjalnie przygotować, na pozór niewinne zachowania mogą mieć dla nich określone znaczenie.Foto: flickr/The_Warfield

Posłuchaj

17.05.15 dr Irena Kamińska-Radomska: „Podstawą etykiety są trzy filary kultury: prawda, dobro i piękno”.
+
Dodaj do playlisty

Autorka książki "Współczesna etykieta biznesu w codziennej praktyce w Polsce" przyznała w Polskim Radiu 24, że bez znajomości zasad etyki, sukces w biznesie nie jest możliwy.

– Podstawą etykiety są trzy filary kultury: prawda, dobro i piękno. Warto pamiętać, że etykieta ma wiele wspólnego z kulturą. Obecnie w biznesie etykieta to rzecz podstawa. Z moich badań wynika, że w Polsce występuje różnicowanie ze względu na płeć – wyjaśniła dr Irena Kamińska Radomska.

Ekspertka etykiety biznesu mówiła w Polskim Radiu 24 o hierarchii zawodowej, relacjach między pracodawcą, a pracownikiem oraz języku, którym posługujemy się w pracy.

Polskie Radio 24/op

REKLAMA

Polecane

REKLAMA

Wróć do strony głównej