Biznesowy savoir-vivre
Etykieta zwykle kojarzy się z nienagannymi manierami, uczciwością oraz szacunkiem. Dr Irena Kamińska-Radomska z The Protocol School of Poland opowiadała w Polskim Radiu 24 w jaki sposób etykieta biznesowa decyduje o karierze zawodowej i czy jest gwarancją sukcesu.
2015-05-17, 17:32
Posłuchaj
17.05.15 dr Irena Kamińska-Radomska: „Podstawą etykiety są trzy filary kultury: prawda, dobro i piękno”.
Dodaj do playlisty
Autorka książki "Współczesna etykieta biznesu w codziennej praktyce w Polsce" przyznała w Polskim Radiu 24, że bez znajomości zasad etyki, sukces w biznesie nie jest możliwy.
– Podstawą etykiety są trzy filary kultury: prawda, dobro i piękno. Warto pamiętać, że etykieta ma wiele wspólnego z kulturą. Obecnie w biznesie etykieta to rzecz podstawa. Z moich badań wynika, że w Polsce występuje różnicowanie ze względu na płeć – wyjaśniła dr Irena Kamińska – Radomska.
Ekspertka etykiety biznesu mówiła w Polskim Radiu 24 o hierarchii zawodowej, relacjach między pracodawcą, a pracownikiem oraz języku, którym posługujemy się w pracy.
Polskie Radio 24/op
REKLAMA
REKLAMA