Środki z PROW pomagają w promocji produktów wysokiej jakości
Wytwórcza Spółdzielnia Pracy „Społem” w Kielcach funkcjonuje na rynku kilkadziesiąt lat. Produkcja i sprzedaż wyrobów spółdzielni systematycznie wzrasta, między innymi dzięki intensywnej promocji finansowej z Programu Obszarów Wiejskich.
2015-06-18, 12:24
Posłuchaj
Majonez Kielecki jest powszechni znany, a mimo to trzeba dbać o jego promocję.
- Ze wsparcia skorzystaliśmy w ramach PROW na lata 2007 – 2013, a konkretnie Działania 133. Sprowadzało się to do promocji naszych sztandarowych wyrobów, tzn. Majonezu Kieleckiego, Musztardy Kieleckiej delikatesowej stołowej – mówi Michał Mius, prezes kieleckiej spółdzielni.
Powiązany Artykuł
Różne formy promocji
Jak mówi gość radiowej Jedynki, były różne formy tej promocji.
- Prowadziliśmy kampanie promocyjno-informacyjne w mediach: telewizji, Internecie, prasie, radio, na billboardach w największych miastach Polski, a także za pośrednictwem materiałów promujących produkty bezpośrednio w sklepach – wymienia Michał Mius.
REKLAMA
Zauważalny efekt działań
Prezes kieleckiej spółdzielni dodaje, że efekt tych działań jest zauważalny.
- Nawet jeżeli nie są to odczuwalne wzrosty sprzedaży, to dzięki tym działaniom umocniliśmy się w świadomości konsumentów – dodaje Michał Mius.
Jak podkreśla gość radiowej Jedynki, dzięki uzyskanym funduszom spółdzielnia mogła zintensyfikować prowadzone działania promocyjne.
- Dzięki temu wsparciu działań było znacznie więcej, szczególnie w telewizji – podkreśla Michał Mius.
REKLAMA
Trzeba spełnić określone kryteria
Gość radiowej Jedynki wyjaśnia, że aby otrzymać wsparcie z PROW, trzeba spełnić oczywiście określone kryteria.
- Nam się udało wszystkie te kryteria spełnić. Nie ukrywamy, że pomogło nam w tym uzyskanie certyfikatu Jakość Tradycja, który jest nadawany firmom o uznanej marce, o historii produkcji. Tam jednym z warunków jest minimum 50 lat istnienia na polskim rynku. Nasze trzy wyroby spełniają ten warunek – wyjaśnia Michał Mius.
Środki na promocję również z nowej perspektywy
W PROW na lata 2014 – 2020 również są pieniądze, które mogą być przeznaczone na promocję. Kielecka spółdzielnia prawdopodobnie będzie się o nie ubiegać.
- Nie znamy jeszcze wszystkich szczegółów, ale jeżeli będzie taka możliwość, oczywiście wystąpimy o dofinansowanie – dodaje Michał Mius.
REKLAMA
Aleksandra Tycner, awi
REKLAMA