Eksport za ocean. Cel to Kanada i Japonia

Polskie zakłady mięsne chcą zawojować rynek japoński i kanadyjski. Chcemy sprzedawać przede wszystkim wieprzowinę - czytamy w "Naszym Dzienniku".

2016-01-21, 07:29

Eksport za ocean. Cel to Kanada i Japonia
Singapur zgadza się na import polskiej wieprzowiny. Foto: Pixabay

Gazeta pisze, że w tym celu Związek "Polskie Mięso" zainaugurował kampanię promocyjną pod hasłem "Rozsmakuj się w Europie - Let's Meat". Nasi przedsiębiorcy będą się starali przekonać handlowców i konsumentów z Japonii i Kanady, że polska wieprzowina to najlepsze mięso, produkowane i przerabiane przy zastosowaniu surowych norm jakości.

- Japonia to bardzo dobry rynek, który utraciliśmy po wybuchu Afrykańskiego Pomoru Świń i teraz chcemy o niego zawalczyć. Nie możemy więc dać Japończykom o sobie zapomnieć - mówi "Naszemu Dziennikowi" prezes Związku "Polskie Mięso" Witold Choiński. Jak dodaje, na rynku kanadyjskim, który nie zamknął przed nami swojego rynku, chcemy zwiększyć polską obecność.

IAR, abo

 

Polecane

REKLAMA

Wróć do strony głównej