Jak rozwinąć start-up?
– Trudno jest przetrwać start-upowi. Żadna firma nie przeżyje, opierając się tylko na romantycznym myśleniu o osiągnięciu celu. Potrzebny jest zbieg różnych działań, okoliczności i szczęścia – mówił w Polskim Radiu 24 Dariusz Sobczak z firmy Nanovo.
2016-04-16, 10:22
Posłuchaj
16.04.14 Dariusz Sobczak: „Trudno jest przetrwać start-upowi”.
Dodaj do playlisty
Wydawałoby się, że branża IT, w dużej mierze determinowana przez duże podmioty, pozostawia nowym firmom mało przestrzeni na rozwój. Jednak, jak wskazywał na naszej antenie Dariusz Sobczak, istnienie małych przedsiębiorstw w tym segmencie nie jest niemożliwe.
– Duże koncerny zagospodarowują część rynku, ale jednocześnie pozwalają małym firmom na rozwój. Niewielkie przedsiębiorstwa są bowiem szybsze, bardziej elastyczne i działają bez ograniczeń korporacyjnych – zauważył gość Polskiego Radia 24.
Więcej o rozwoju start-upów, a także marketingu sensorycznym, którym zajmuje się firma Nanovo, w całej rozmowie z Dariuszem Sobczakiem.
Polskie Radio 24/mp
REKLAMA
REKLAMA