Mood Mix, czyli "nie pogrywaj, graj po polsku"

Polska muzyka w przestrzeni publicznej, takiej jak restauracje, ma być bardziej popularyzowana.

2016-06-01, 10:01

Mood Mix, czyli "nie pogrywaj, graj po polsku"
Kampania ma potrwać do końca września, a patronat medialny nad akcją objął program pierwszy i trzeci Polskiego Radia. Foto: pixabay.com

Posłuchaj

O kampanii "nie pogrywaj, graj po polsku" w audycji Wszystko o gospodarce radiowej Jedynki (Kamil Piechowski, Naczelna Redakcja Gospodarcza Polskiego Radia)
+
Dodaj do playlisty

To cel akcji "nie pogrywaj, graj po polsku". W ramach kampanii powstała aplikacja, dzięki której każdy przedsiębiorca legalnie wykorzystujący w swojej działalności polskie nagrania muzyczne będzie miał do nich łatwy dostęp.

- Przygotowaliśmy projekt, który wykorzystując aplikację Mood Mix, udostępnia przedsiębiorcom polską muzykę do odtwarzania w swoich lokalach. Muzyka jest ułożona w poszczególnych kanałach. Aplikacja daje im możliwość również miksowania tych kanałów. Nie ma tam reklam, ani wiadomości - mówi Bogusław Pluta, dyrektor organizacji zbiorowego zarządzania ZPAV.

Skorzystają artyści

To ułatwi promocję polskiej muzyki i zwiększy wpływy polskich artystów. Rodzimi wykonawcy stanowią tylko 1/3 naszego rynku fonograficznego mówi Ryszard Poznakowski ze Stowarzyszenia Artystów Wykonawców Utworów Muzycznych i Słowno - Muzycznych.

- Jak jestem w Czechach to słyszę czerskie piosenki, w Niemczech jest podobnie, przekraczając granicę Odry natychmiast słyszę utwory wykonywane po angielsku. Mam nadzieję, że ta akcja się rozwinie i dostarczy niezbędnych środków artystom na rozwój i tworzenie kolejnych przebojów – przekonuje gość.

REKLAMA

Kampania ma potrwać do końca września, a patronat medialny nad akcją objął Program Pierwszy i Trzeci Polskiego Radia.

Kamil Piechowski, abo

 

Polecane

REKLAMA

Wróć do strony głównej