Dyplom dla Polskiego Radia jako oficjalnego partnera medialnego ŚDM
Polskie Radio otrzymało dyplom jako oficjalny partner medialny wizyty Ojca Świętego Franciszka w Polsce i Światowych Dni Młodzieży Kraków 2016.
2016-06-27, 17:19
Posłuchaj
Uroczysta gala, podczas której wręczono dyplomy kilkudziesięciu firmom i instytucjom - partnerom strategicznym, głównym, oficjalnym, organizacyjnym, instytucjonalnym i medialnym Światowych Dni Młodzieży - odbyła się w siedzibie Konferencji Episkopatu Polski w Warszawie.
W imieniu Polskiego Radia dyplom z rąk kardynała Stanisława Dziwisza odebrała prezes publicznej radiofonii Barbara Stanisławczyk-Żyła. - Polskie Radio jest niezwykle dumne, że może być partnerem w tym niezwykłym wydarzeniu - zaznaczyła.
- ŚDM to wielkie święto katolików na całym świecie. To jest wydarzenie, które buduje jedność młodych ludzi na całym świecie, ale też promuje wartości, na których zbudowana jest nasza cywilizacja, cywilizacja chrześcijańska - powiedziała Stanisławczyk-Żyła.
Prezes wskazała, że wszystkie anteny publicznego nadawcy będą transmitować i relacjonować uroczystości. Polskie Radio będzie również producentem międzynarodowego dźwięku, dzięki któremu przekaz i emocje płynące z Krakowa będą docierać daleko poza granice naszego kraju.
Metropolita krakowski dziękując partnerom Światowych Dni Młodzieży ocenił, że to olbrzymia promocja Krakowa i Polski.
REKLAMA
- To jest wielki nasz przywilej, ale także i zadanie. Wdzięczność należy się wszystkim, którzy przyłożyli i przykładają rękę do pługa, by wesprzeć i przeprowadzić to wielkie spotkanie Kościoła młodych - największe spotkanie w ponad tysiącletnich dziejach naszego narodu i Kościoła na naszej ziemi - oznajmił.
W uroczystości uczestniczyli prezesi firm, przedstawiciele służb mundurowych, władz miejskich i samorządowych oraz szefowie mediów zaangażowanych w przygotowanie i obsługę lipcowego wydarzenia.
Dyplomy jako oficjalni partnerzy medialni wydarzenia obok Polskiego Radia, otrzymali też: Telewizja Polska, Polska Agencja Prasowa i Katolicka Agencja Informacyjna.
IAR, kk
REKLAMA