Nowe logo LINK4

Po 7 latach LINK4 wprowadza nowy system identyfikacji wizualnej, w tym nowe logo.

2016-12-20, 17:45

Nowe logo LINK4
Nowe logo LINK 4. Foto: Mat. prasowy

Jak czytamy w komunikacie ubezpieczyciela, wynika to z jednej strony ze zmian właścicielskich (LINK4 należy obecnie do Grupy PZU, wcześniej do brytyjskiego ubezpieczyciela RSA), z drugiej, z chęcią odświeżenia wizerunku i nowym pozycjonowaniem.

Projekt wyszedł spod skrzydeł White Cat Studio, agencji brandingowej, w której powstały m.in. projekty systemów identyfikacji wizualnej dla największych polskich marek, takich jak PKO BP, PZU, Alior Bank czy Netia.

Studio jest laureatem wielu prestiżowych polskich i międzynarodowych nagród w dziedzinie designu.

̶  Nowy znak LINK4 jest prosty i czytelny. Jest wizualną interpretacją cyfry 4 – bardzo mocno osadzonej w percepcji marki. Cztery pasy i solidny font komunikują stabilność firmy. System oparty jest na 4 modułach osadzonych w gamie kolorystycznej wywodzącej się z koloru logo poprzedniego właściciela.

REKLAMA


  

Zestawienie tych czterech kolorowych pasów tworzy charakterystyczny wizualny język, który jest fundamentem wszystkich adaptacji reklamowych.

Zastosowanie systemu na przestrzennych elementach ma nowoczesny i dynamiczny charakter odpowiadający duchowi marki LINK4. – powiedział Michał Łojewski, dyrektor kreatywny White Cat Studio.

Jak zmieniało się logo LINK4 od 2003 roku

2003                   2009              2010                    2016

REKLAMA

̶  Wprowadzeniu nowego logotypu towarzyszy kolejna odsłona kampanii reklamowej, w której występują Kasia Moś oraz zespół The Chance. Tym razem w reklamie wykorzystano muzykę ze słynnego przeboju disco „Hot Stuff” Donny Summer. Spot dotyczy promocji „Pierwszą szkodę z AC wybaczamy”, która jest jednym z wyróżników LINK4 – powiedziała Patrycja Kotecka, dyrektor Pionu Marketingu w LINK4.

Komunikat LINK4, jk

Polecane

REKLAMA

Wróć do strony głównej