Polacy na potęgę kupują w chińskim Internecie. Bo jest tanio
Wzrasta popularność zakupów robionych przez Polaków w chińskim Internecie. Jak podają tamtejsze media, w minionym roku około 5 mln naszych rodaków kupiło towary korzystając z chińskiego portalu AliExpress.
2018-01-12, 16:02
Największa chińska gazeta "Dziennik Ludowy" poinformowała o rosnącej popularności tej platformy zakupowej należącej do chińskiego giganta rynku sprzedaży w sieci firmy Alibaba i opisała historie Polaków, którzy regularnie zamawiają towary z Chin.
Jak można przeczytać, w zeszłym roku około 5 mln Polaków kupowało produkty na chińskiej platformie. Było to o ponad 66 proc. więcej niż rok wcześniej.
Przyciąga niska cena
Naszych rodaków do zakupów w Chinach skłaniają głównie ceny, niższe średnio – jak podaje chińska gazeta – o połowę aniżeli w innych popularnych sieciach e-handlu.
Największą popularnością wśród polskich odbiorców cieszy się elektronika użytkowa (smartfony, tablety, laptopy), różnego rodzaju gadżety, a także odzież i obuwie.
REKLAMA
ak, NRG
REKLAMA