Strumień pieniędzy popłynie do Lecha Poznań (Posłuchaj)
Międzynarodowa korporacja odzieżowa s. Oliver została nowym strategicznym sponsorem Lech Poznań. Kontrakt obowiązuje do końca czerwca 2012 roku.
2010-03-18, 19:48
Posłuchaj
Dodaj do playlisty
"Jest określona pewna kwota bazowa. Umowa przewiduje natomiast premie za zdobycie mistrzostwa, zajęcie drugiego lub trzeciego miejsca w lidze, Pucharu Polski, udział w Lidze Europejskiej i Lidze Mistrzów" - wyliczał:
Na konferencji prasowej zaprezentowano stroje drużyny z logo sponsora. W niedzielę, w meczu przeciwko Jagiellonii Białystok, piłkarze Lecha zaprezentują się już w nowych koszulkach.
Firma s. Oliver zastąpiła dotychczasowego sponsora strategicznego Lecha - bukmacherską firmę BetClic. Ze względu na obowiązującą od 1 stycznia ustawę hazardową, poznański klub musiał zrezygnować ze współpracy.
"Z dniem 1 stycznia umowa wygasła. Ze względu na wprowadzenie ustawy hazardowej, nie było możliwości kontynuowania współpracy. Próbowaliśmy różnych rozwiązań, ale dopóki prawo się nie zmieni, nie możemy współpracować z firmami bukmacherskimi" - podkreślił Kadziński.
dp, PAP
REKLAMA