Orlen przypomina polskie marki retro. Wrócą stację CPN-u i Petrochemii Płock
W 20. rocznicę połączenia CPN-u i Petrochemii Płock PKN Orlen, który powstał w wyniku fuzji, chce upamiętnić te jedne z najpopularniejszych polskich marek. Koncern planuje otworzyć dwie stacje benzynowe pod szyldami tych firm.
2018-12-11, 11:32
Stacja CPN-u powstanie w Warszawie, a Petrochemii Płock - w Bodzanowie koło Płocka.
Kawał historii motoryzacji
- Mimo że jesteśmy nowoczesnym Koncernem, pamiętamy o historii naszej firmy. Jej ważnym rozdziałem jest CPN, jedna z najbardziej rozpoznawalnych polskich marek. Logotyp CPN należy do klasyki polskiego wzornictwa i jest unikatowym dziełem sztuki. Jest on eksponowany m.in. w Muzeum Narodowym w Warszawie. Wiemy też, że marka wciąż żyje w świadomości Polaków, którzy traktują ją z dużym sentymentem. Reaktywując markę chcemy naszym klientom dać okazję do tego, by mogli bezpośrednio obcować z dziedzictwem nierozerwalnie związanym z historią Polski i rodzimej motoryzacji - mówi, cytowany w komunikacie, Marcin Stefaniak, dyrektor Biura Promocji i Reklamy Orlen-u.
Pomarańcz i błękit
Rebranding stacji, według komunikatu, powinien zakończyć się w tym tygodniu. Charakterystyczne logotypy CPN-u i Petrochemii Płock pojawią się m.in. na dystrybutorach i na głównym budynku stacji. W obiektach dostępna będzie podstawowa oferta gastronomiczna w tym wysokiej jakości kawa i hot-dogi - zapewnia Orlen.
REKLAMA
Naczelna Redakcja Gospodarcza, orlen, md
Polecane
REKLAMA