"Jest nas 60 milionów". W Polskim Radiu inauguracja kampanii dotyczącej Polonii
W siedzibie Polskiego Radia zostanie zainaugurowana kampania "Jest na 60 milionów". Jej celem jest przekazywanie Polakom mieszkającym w kraju informacji o codzienności tych, którzy z Polski wyemigrowali. Równocześnie do Polonii mają docierać wiadomości o tym, jak zmienia się ich ojczyzna.
2019-07-30, 08:18
Posłuchaj
W uroczystym podpisaniu umowy rozpoczynającej kampanię wezmą udział między innymi przedstawiciele mediów publicznych oraz marszałek Senatu Stanisław Karczewski.
Powiązany Artykuł
Marszałek Senatu spotkał się z młodzieżą polonijną. "Ważne jest to, byśmy utrzymywali więź"
60 milionów to szacunkowa liczba wszystkich osób polskiego pochodzenia. Niecałe 40 milinów z nich mieszka w Polsce, 20 milionów - poza granicami kraju. W ramach kampanii "Jest nas 60 milionów" w polskich mediach emitowane będą programy edukacyjne, sportowe, historyczne i kulturalne.
Będą one skierowane zarówno do Polaków mieszkających w kraju, jak i do Polonii. Przy okazji kampania ma też zachęcać polskich emigrantów do powrotu do kraju.
Pierwszy Kongres Młodzieży Polonijnej Ameryki Południowej
Kampania zostanie zainaugurowana oficjalnie dziś po południu, ale już na początku lipca odbył się między innymi pierwszy Kongres Młodzieży Polonijnej Ameryki Południowej.
REKLAMA
W brazylijskiej Kurytybie młodzi ludzie polskiego pochodzenia mieszkający w Argentynie, Chile, Brazylii i Urugwaju brali udział w debetach, spotkania, koncertach i warsztatach.
W kampanii "Jest nas 60 milionów" wezmą udział Senat, Stowarzyszenie "Wspólnota Polska", Polska Agencja Prasowa, TVP Polonia, Polskie Radio, Rada Mediów Narodowych i Tygodnik "Do Rzeczy".
kad
REKLAMA