Wiceprezes Poczty Polskiej: w naszej strategii chcemy położyć nacisk na rozwój usług kurierskich
Podczas pandemii znacznie rozwinął się handel internetowy, a tym samym wzrosła ilość dostarczanych paczek, co wpłynęło również na działalność Poczty Polskiej - mówił w Programie 1 Polskiego Radia Andrzej Bodziony, wiceprezes spółki.
2021-05-31, 17:28
- W naszej strategii na lata 2021-2023 chcemy położyć nacisk na rozwój usług kurierskich - powiedział gość radiowej Jedynki.
Powiązany Artykuł

W II kwartale 2021 roku ruszy przetarg na nowoczesne maszyny sortujące paczki dla Poczty Polskiej
Jak dodał - Poczta Polska jest gotowa do rywalizacji rynkowej w tym sektorze usług. Ma podpisane umowy m.in. z Amazonem i Allegro.
- Poczta stawia na multikanałowość dostaw -zaznaczył Andrzej Bodziony.
REKLAMA
Posłuchaj
- Proponujemy dostawę kurierską, odbiór w punkcie pocztowym, jak też w naszych automatach - dodał gość.
Obecnie Poczta Polska posiad 14300 punktóww odbioru przesyłek zakupowych, na które składają się nie tylko paczkomaty, a pod koniec tego roku takich punktów ma być ponad 15 tys. - poinformował rozmówca.
Jak powiedział - w ciągu najbliższych 2 lat spółka planuje postawić ponad 2 tys. paczkomatów, których obecnie ma około 200.
REKLAMA
Program 1 Polskiego Radia, PR24, akg
REKLAMA