Listopadowy rekord PKP Intercity. "Przyjęta strategia działa"
Rekordową liczbę 5,4 mln pasażerów przewiozła w listopadzie br. spółka PKP Intercity - poinformował narodowy przewoźnik. Spółka szacuje, że w całym 2023 roku z usługi PKP Intercity skorzysta nawet 67 mln osób.
2023-12-01, 19:38
Jak wskazano w informacji, 5,4 mln pasażerów, które spółka przewiozła w listopadzie br., jest liczbą rekordową, o ponad 400 tys. większą niż w analogicznym okresie 2022 roku. Przewoźnik podał, że od początku roku do końca listopada br. 62 mln pasażerów skorzystało z usług spółki. Przewoźnik szacuje, że w całym 2023 roku z usługi PKP Intercity skorzysta nawet 67 mln osób.
Rekordowy wynik
- Tak wysoki wynik przewozowy po raz kolejny udowadnia, że przyjęta przez nas strategia naprawdę działa. Inwestujemy w tabor, wprowadzamy proklienckie rozwiązania i to przynosi mierzalne rezultaty - powiedział wiceprezes zarządu PKP Intercity Tomasz Gontarz. Zaznaczył, że 62 milionów pasażerów w ciągu 11 miesięcy to niespotykany dotąd wynik.
- Mam nadzieję, że utrzymamy tę tendencję w kolejnych latach, a w 2030 roku przewieziemy 88 mln osób - dodał.
W informacji napisano, że jedną z przyczyn sukcesu spółki jest ułatwianie klientom dostępu do usług.
REKLAMA
"Dzięki wprowadzeniu ujednoliconego modelu sprzedaży spółka rozszerzyła sieć partnerów o najpopularniejsze serwisy oferujące bilety kolejowe i sprzedała za ich pośrednictwem 6,5 mln biletów" - wskazano.
Znaczenie promocji
Ponadto - jak napisano - istotne znacznie miały także promocje i atrakcyjne oferty, jak choćby Taniej z Bliskimi, z której skorzystało od początku jej wprowadzenia 14,5 mln pasażerów. Dodano, że spółka równolegle rozwijała aplikację, dzięki której sprzedała 2,3 mln biletów i wzmacniała sprzedaż internetową.
Zobacz również:
PAP/IAR/PR24/akg
REKLAMA