Przetarg na audyt finansowy CPK bez rozstrzygnięcia. Spółka wdraża "plan B"

2024-03-30, 10:38

Przetarg na audyt finansowy CPK bez rozstrzygnięcia. Spółka wdraża "plan B"
Na ukończeniu są audyty wewnętrzne CPK. Weryfikowane są m.in. harmonogramy lotniskowe i kolejowe, Program Społeczno-Gospodarczy i Program Dobrowolnych Nabyć oraz obszary zatrudnienia i marketingu. Foto: CPK

Spółka Centralny Port Komunikacyjny nie rozstrzygnęła przetargu na audyt finansowy z powodu braku ofert. Podjęto więc decyzję, że audyt będzie kontynuowany siłami spółki, Biura Pełnomocnika ds. CPK oraz przy wykorzystaniu zewnętrznych konsultantów.

Z powodu braku ofert spółka Centralny Port Komunikacyjny nie rozstrzygnęła przetargu na "Audyt dotychczasowej działalności spółki Centralny Port Komunikacyjny sp. z o.o. w obszarze finansowym".

Otwarcie ofert w tym postępowaniu nastąpiło 27 marca, ale po minięciu wskazanego terminu w serwisie przetargowym CPK nie pojawiła się informacje o wyborze najkorzystniejszej oferty.

Wydłużeniu terminów składania ofert

Spółka CPK poinformowała, że w odpowiedzi na prośbę oferentów spółka podjęto decyzję o wydłużeniu terminów składania ofert w innych trwających przetargach:

  • na audyt kolejowy do 24 kwietnia,
  • marketingowy do 25 kwietnia,
  • dotyczący innych projektów do 29 kwietnia,
  • na lotniskowy do 30 kwietnia.

Jednocześnie przypomniano, że na ukończeniu są audyty wewnętrzne prowadzone siłami spółki i przez Biuro Pełnomocnika ds. CPK. W ramach tych prac weryfikowane są m.in. harmonogramy lotniskowe i kolejowe, Program Społeczno-Gospodarczy (PSG) i Program Dobrowolnych Nabyć (PDN) oraz obszary zatrudnienia i marketingu.

Transport lotniczy, kolejowy i drogowy

Centralny Port Komunikacyjny to planowany węzeł przesiadkowy między Warszawą i Łodzią, który ma zintegrować transport lotniczy, kolejowy i drogowy. W ramach tego projektu w odległości 37 km na zachód od Warszawy, na obszarze ok. 3 tys. hektarów ma być wybudowany port lotniczy.

W skład CPK mają wejść też inwestycje kolejowe: węzeł przy porcie lotniczym i połączenia na terenie kraju, które powinny umożliwić przejazd między Warszawą a największymi polskimi miastami w czasie nie dłuższym niż 2,5 godz.

CPK jest w 100-proc. własnością Skarbu Państwa.

PAP/DoS

Polecane

Wróć do strony głównej