Polska branża gier wideo. Blaski i cienie
W latach 90. XX wieku praca w sektorze gier wideo była marzeniem wielu młodych Polaków. Jednak wtedy polska branża praktycznie nie istniała na profesjonalnym poziomie. Sukces serii o "Wiedźminie", a zwłaszcza jej trzeciej części, a także rewolucja gier niezależnych, tworzonych przez małe studia, stały się zachętą dla wielu Polaków, do spróbowania własnych sił.
2024-06-17, 15:16
Okazało się, że umiejętności potrzebne do produkowania gier, mogą być na wyciągnięcie dłoni, że trzeba być wytrwałym i skoncentrowanym na celu.
Rodzimi autorzy gier nie poddają się mimo dużej konkurencji. Dzięki innowacyjności odnoszą też wielkie sukcesy.
Posłuchaj
Blaski i cienie polskiej branży gier wideo (24. poziom) 26:08
Dodaj do playlisty
REKLAMA
Więcej w nagraniu.
***
Audycja: 24. poziom
Prowadzący: Przemysław Pawełek
REKLAMA
Goście: Krzysztof Orzędowski (szef studia Cobble Games), Michał Neugarten (twórca gier, aktualnie pracujący nad grą "Unbroken".
Data emisji: 17.06.2024
Godzina emisji: 20.33
PR24
REKLAMA
REKLAMA