Agora o rynku reklamy

Agora szacuje wzrost rynku reklamy w 2012 r. na 0-3 proc. po wzroście o około 1,5 proc. w 2011 r. - podała spółka w komentarzu do wyników kwartalnych.

2012-02-27, 13:53

Agora o rynku reklamy
. Foto: sxc.hu/public domain

"Obserwując bieżącą sytuację makroekonomiczną i na rynku reklamy Spółka szacuje, że wzrost wartości rynku reklamy w Polsce w 2012 r. wyniesie około 0-3 proc." - napisała spółka.

"Należy pamiętać, że na wartość rynku reklamy w Polsce w 2012 r. mogą wpływać decyzje o wydatkach reklamowych podejmowane przez międzynarodowe koncerny w oparciu o niepewną sytuację gospodarczą w innych częściach Europy lub świata w oderwaniu od wyników polskiej gospodarki" - dodała.

Według Agory, w najważniejszym dla spółki segmencie, czyli reklamy w prasie codziennej, spadek wydatków na reklamę sięgnie 14-17 proc. Również segment reklamy w czasopismach odnotuje spadek, choć nieco mniejszy, o 6-9 proc.

Polecane

REKLAMA

Wróć do strony głównej