Myspace odrodzi się jak Feniks z popiołów?
Coraz mniej popularny społecznościowy portal Myspace zamierza walczyć o internautów. Właśnie przechodzi kolejne zmiany, a szefowie zapowiadają internetową prapremierę.
2012-09-25, 17:24
Posłuchaj
Relacja Rafała Motriuka (IAR)
Dodaj do playlisty
W okresie szczytowej popularności, siedem lat temu, Myspace miał kilkaset milionów użytkowników. Teraz liczba ta spadła do - według różnych źródeł - 54 lub 25 milionów.
Menadżerowie nie dają jednak za wygraną i - jak wynika z zapowiedzi - przygotowują czwartą już operację plastyczną portalu. Ma być na nim więcej promocji muzyki, artystów, remiksów, radia, wideoklipów i koncertów. Myspace ma być także lepiej zintegrowany z konkurencją - portalami Facebook i Twitter.
W promocji ma pomóc m.in znany wokalista Justin Timberlake, który jest współwłaścicielem Myspace.
Zobacz galerię - Dzień na zdjęciach >>>
REKLAMA
IAR, mr
REKLAMA