T-Mobile zostaje z polską piłką

T-Mobile przedłużyło umowę sponsorską ze spółką Ekstraklasa SA. Operator sieci komórkowych stawia na promocję przez sport.

2013-05-28, 20:26

T-Mobile zostaje z polską piłką
. Foto: www.t-mobile.pl

Posłuchaj

28.05 Grzegorz Bors o sponsorowaniu polskiej piłki i przyszłości mobilnych technologii
+
Dodaj do playlisty

Grzegorz
Grzegorz Bors - członek zarządu T-Mobile, dyrektor ds. rynku prywatnego. Fot. PR24.
T-Mobile przedłużyło o kolejne dwa lata umowę sponsorską z Ekstraklasą S.A. Marka chce promować kibicowanie z klasą i przyciągnąć na stadiony więcej rodzin z dziećmi.

Na stadionach Ekstraklasy w zeszłym roku bawiły się prawie 2 miliony kibiców. Najwięcej na stadionach w Poznaniu i Warszawie. Grzegorz Bors, członek zarządu T-Mobile Polska, zapowiedział dalsze działania na rzecz zwiększenia frekwencji na meczach ekstraklasy.

- Od początku założyliśmy, że będziemy aktywnym sponsorem. Chcemy  nie tylko prezentować własne materiały w reklamach prasowych, na bandach i koszulkach, ale również sprawić, by na stadiony przychodziło więcej kibiców. Dotyczy to także rodzin z dziećmi – mówił Gość PR24.

Grzegorz Bors tłumaczył, że misją T-Mobile jest promowanie kibicowania z klasą, a kibicowanie nie ogranicza się tylko do wspierania swojej drużyny na stadionie. Jego ważną częścią jest także to, co dzieje się w strefach kibica, czyli tak zwanych fan-zonach.

- Na świecie strefy kibica funkcjonują od dawna, w Polsce rozwinęły się tak naprawdę dopiero po Euro 2012. Tworzymy fan-zony po to, aby wokół imprez sportowych stworzyć atmosferę rozrywki. Tam kibice mogą sprawdzić się w różnych konkurencjach sprawnościowych czy zagrać w piłkarzyki – tłumaczył Grzegorz Bors.
PR24

Polecane

REKLAMA

Wróć do strony głównej